21. des. 2013

Etter at KORNI lanserte sin nye knekkebrødserie 1. mai er allerede knekkebrød nr. 5 million sendt ut til butikk!

KORNI Knekkebrød har blitt veldig godt mottatt i markedet og vi er veldig godt fornøyd med at butikkene har gitt oss mye fin eksponeringsplass, sier KORNI-sjef Arild Svensen.

Spennende satsning

Svensen er meget fornøyd med å kunne ta opp konkurransen med et nytt knekkebrød som er bakt uten gjær og merket med Brødskala’n. Dette er spennende, sier Svensen, som takker og bukker for en flott velkomst fra forbrukere og kjøpmenn. Det er moro å lansere nye konsepter når vi får en så fin mulighet til å lykkes.

5 millioner solgt

Svensen sier at vi i oppstartsmåneden har solgt 200.000 pakninger eller 5 millioner KORNI Knekkebrød. Dette er store tall, men vi har også store målsettinger, fortsetter Svensen. Vi forventer at
salget skal ytterligere opp et par hakk. Dette er en viktig satsning fra vår side for å bygge merkevaren KORNI innen kornbaserte kategorier. Vårt løfte er å holde høy innovasjonstakt, basert på nærkontakt med knekkebrødspiserne, lover KORNI-sjef Arild Svensen.

Bilder til saken: